SEO optimalisatie

SEO optimalisatie, van strategie naar goede posities!

Keyword analyse

25%
Een waardevolle 1e stap

Het vinden en analyseren van de juiste, relevante keywords is essentieel voor je internet marketing strategie! Door te kijken naar kwantitatieve in combinatie met kwalitatieve zoekwoorden kun je relevant bezoek richting je website aantrekken.

On Page SEO analyse

50%
Het fundament van goede ranking!

On Page SEO kwaliteit is erg belangrijk en het “fundament” van elke goed vindbare website. De On Page SEO kwaliteit bepaalt zo’n 30% van vindbaarheid. Door SEO PARTNER dit technisch en commercieel te laten beoordelen kunnen we dit verbeteren.

Concurrentie analyse

75%
Waarom scoort je concurrent beter?

Na her-indexatie van je website zal er een nieuwe positie komen. Maar waarom staat je concurrent wel in de top 10 en jouw website niet? Op deze moeilijke vraag kan SEO PARTNER antwoord geven met een concurrentie analyse.

Off Page SEO analyse

100%
De belangrijkste laatste stap!

Een goede kwaliteit en balans in je linkprofiel is erg belangrijk omdat dit voor zo’n 70% je ranking, en dus je vindbaarheid, in de zoekmachine bepaald. Off Page SEO is een erg belangrijke en specialistische vorm van SEO.

SEO optimalisatie start met onderzoek en relevante informatie samenbrengen!

De meeste websites zijn voor een update of een verbetering vatbaar. Dat komt omdat technieken veranderen of er sprake is van verouderde content.

Het gebrek aan technische kwaliteit kan bijvoorbeeld liggen aan de webdesigner, zij gebruiken vaak programmeercode anders dan een SEO specialist deze zou gebruiken. Door hier eenvoudige wijzigingen in aan te brengen kan men snel enkele stappen winnen.

Ook structurele (denk)fouten of slecht marktonderzoek tijdens de ontwerp en realisatiefase kunnen een rol spelen. Een website is een dynamisch geheel en de zoekmachine is dat ook. Stilstand is dan ook achteruitgang!

De meeste websites zijn voor een update of een verbetering vatbaar. Dat komt omdat technieken veranderen of er sprake is van verouderde content.

Het gebrek aan technische kwaliteit kan bijvoorbeeld liggen aan de webdesigner, zij gebruiken vaak programmeercode anders dan een SEO specialist deze zou gebruiken. Door hier eenvoudige wijzigingen in aan te brengen kan men snel enkele stappen winnen.

Ook structurele (denk)fouten of slecht marktonderzoek tijdens de ontwerp en realisatiefase kunnen een rol spelen. Een website is een dynamisch geheel en de zoekmachine is dat ook. Stilstand is dan ook achteruitgang!